Åpningstider og kontaktinformasjon
Åpningstider
Vi hjelper deg hele døgnet – alle dager.*
*Fra 20:00 – 08:00 på hverdager er det kun åpent for feilmelding og teknisk support. Lørdag og søndager er det kun åpent for feilmelding og teknisk support. Ved tekniske henvendelser er det en fordel om du befinner deg i nærheten av utstyret det gjelder, i tilfelle det viser seg å være behov for restart eller feilsøk.
Kontaktinformasjon
- Postadresse: Signal Bredbånd, Postboks 504, 8001 Bodø
Finn svar på det du lurer på!
Altibox har samlet en rekke spørsmål og svar som gjør det enkelt for deg å finne det du trenger. Finner du ikke svar på det du lurer på har du mulighet til å chatte direkte med vår kundesupport.
Har det oppstått plutselig feil på fiberlinjen din? Sjekk ut om vi har noen driftsmeldinger som kan forklare hvorfor.
Har du tjenester fra tidligere Nornett, og ikke Altibox, kan du finne svar på spørsmål eller kontakte oss her.
Innlogging webmail:
Webmail (@signalbox.no)
Kontaktskjema
Har du andre tjenester enn Altibox, levert av Signal? Klikk her for å komme til riktig side og kontaktskjema.
Psst! Vi har mange gode svar på ofte stilte spørsmål under de ulike temaene på Kundeservice. Vi anbefaler å sjekke dem ut før du tar kontakt – i tilfelle du kan spare deg for den lille ventetiden hos kundesenteret🤓
Sjekk våre retningslinjer for sponsing